söndag 13 december 2009

Ett hån mot musikintresserade


ETT HÅN MOT MUSIKINTRESSERADE Är det att ställa ut dylika alster för försäljning i var och varannan stormarknad!!! Vad tror de om folk egentligen? Musik är viktigt!!! Folk vill inte bara ha Christer Sjögren eller "Absolute Love".

Ta bort dessa hemska samlingsalbum!



Hur skulle det vara om man istället erbjöd: Björk, Nils Lofgren, Bloodrock, Peps Persson, Pilot, Clutch, Witchcraft, John Scofield......

Bara för att svenskar handlar på stormarknader så betyder det inte att de inte har bredare musiksmak än de förfärliga CD skivor som erbjuds där.

Det är förnedrande och jag får ångest när jag närmar mig dem, så det så!


Ha en trevlig söndag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men jag gillar ju Absolut Music;) Kram Syrran

Christian sa...

Ja, släkten är ju värst.
Det hjälpte tydligen inte att jag tvingade dig att lyssna på UFO när vi var mindre...

Dennis sa...

Påromba Chrille!