onsdag 26 maj 2010

Min mugg och Iguana

MIN MUGG OCH IGUANA
Ska jag blogga om idag.


Min kaffemugg fick jag för många år sedan
av ett barn
jag hade på fritids. i Farsta.
Men vem var det???

Jag använder ju jämt denna mugg och kommer

lätt i obalans om någon annan familjemedlem
har använt denna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaffe efter middagen, rökelse och min iMac... (så kommer jag i balans).

Gillar glada gubben inne i koppen!

Iguana skall ni lyssna på.

Det är inte många grupper som lyckas med blås/rock.
CWT lyckades men gjorde bara ett album (synd).
Chicago, förstås men de är för töntiga ibland.
Jag tycker Iguana är klart lyssningsvärt!

Iguana gjorde också bara ett album.
Jag vill tipsa om detta album idag.
Det florerar två olika omslag ute på nätet,
vet inte hur original CD:n ser ut faktiskt.
Verkar lite svår att få tag på men bör finnas.



OK, orkar ni inte leta bland suspekta postorderfirmor
så kan den laddas ned HÄR

Vill ni läsa om gruppen kan ni göra det HÄR

Inga kommentarer: