fredag 17 december 2010

Lite sjuk


LITE SJUK Var jag i två dagar så jag stannade hemma från jobbet.
Trots att Lotta har laddat med "Echinagard".
Jag brukar inte tro på sånt men man måste ge det en chans.
Det är ju trots allt dyra droppar.
Jag har dessutom ätit en chili om dagen.

Luften gick bara ur mig, jag sov hur mycket som helst.

Men jag kollade på lite film.


Bl.a. "Farsan" som får 3,5 av 5 i betyg.
Härlig komedi och farsan var ju inte så dum trots att han var lite kantig.
Mysig film som gav mig många skratt.
Roligaste scenen stod Torkel Petersson för när han fixade
en "Machosallad"!


Nu är det födelsedagskalas för William imorgon.
Sen är det nedräkning för Julsemester på Malta...


Får ta några droppar Echinagard och lyssna på Funkadelic så länge...


Nyfiken på Funkadelic? Ladda ner den HÄR.

Inga kommentarer: