onsdag 9 februari 2011

Vägen tillbaka, blås från 70-talet och Dagens Nyheter


VÄGEN TILLBAKA Från att ha renoverat ett rum tar oftast
längre tid än själva renoverandet.
Nya lampor skall upp,
sängen dög inte - köp ny på IKEA!
Skall jag verkligen ha de gamla hyllorna på de nya tapeterna?
o.s.v...

Men framförallt.
Vad skall vi göra med allt gammalt som fanns i rummet tidigare???


Som sagt, vägen tillbaka kan bli lite lång...

BLÅS FRÅN 70-TALET Har jag fastnat för de senaste månaderna.
Hittar jag obskyra skivor på bloggar med blås och fuzz så åker de
genast ned till min kära hårddisk.

Såsom denna t.ex.


Finns för nedladdning HÄR.

Som mycket av det jag hittar så är det en grupp som troligen
bara gjorde en LP.
Halva LP:n ok men halva är inget inget vidare och
därför blev det ingen uppföljare...
Trots detta är det intressant!!!

DAGENS NYHETER Kommer till Skogås BK i morgon och gör reportage
om Christine Pettersson som tog SM guld!

Det kan väl omöjligt bero på att jag lobbat?
Eller.........?

Inga kommentarer: