torsdag 31 mars 2011

Jag orkar inte


JAG ORKAR INTE Kände jag idag när jag hämtade
bilen från verkstaden.

Det var en repa på spoilern fram!
Jag tvättade bilen igår och lämnade den i garaget där verkstaden är.
En pelare skyddade den vänstra sidan.
Men på den vänstra sidan är det idag en repa!

Jag frågade mekanikern.
-Nej, jag har bara kört in den i verkstan och ut på
parkeringen.

Således måste någon kört på min bil eller???

Sedan tidigare har vi en liten buckla på höger framdörr
som någon orsakade utanför Kista rackethall för
knappt ett år sedan.

Andra människor repar och bucklar min bil
men vem får betala???

Svar: Jag

Nej, jag gillar inte läget här!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad hände?från ?

CHRISTIAN ANDERSEN sa...

Jag vet inte vad som hände.
Rubbade bort det mesta av repan så det är väl bara att leva med den...

/Chrille