tisdag 24 april 2012

Abramis Brama, Dennis

ABRAMIS BRAMA Invaderade min kväll på fler sätt.
Först förberedde/krympte jag en video som kommer att läggas
ut inom kort på Abramis Bramas hemsida, Facebooksida eller Youtube.




Det blir en överraskning till fansen...

Sen kom DENNIS över på en 10 minutersvisit och spelade in
ett sväng som de behöver text till.


Min förhoppning är att jag kan komma på något.

Och som han spelade på min kanadensare!
Tänk om man kunde spela gitarr så bra...

När Dennis spelade så vibrerade källaren av Abramisgung.
Det är något speciellt som de har arbetat fram under åren tycker jag.
Man känner igen det och det svänger tungt och medryckande.
Just nu spelar de in låtar till nya albumet.
Gamla fans kommer nog inte att bli besvikna är min gissning.
Och min förhoppning är ju att de även får nya fans.

Och nästa turnè med Abramis, sa någon Tistel som förband???!!!

Inga kommentarer: