tisdag 3 juli 2012

Inspelning, bromsar och Mikael Ramel

INSPELNING Av gitarrkomp har jag lekt med.
Och det var ingen lek...


Efter ca. 30 tagningar inser jag att detta blir ett höstprojekt då
vi snart åker till Danmark.
Men jag skall försöka fixa detta framöver. Jag gillar låten
och Tomas är på att jag skall spela.


BROMSARNA TJUTER!!!
Såklart lagom till vi skall åka.
Vilken verkstad kan ta emot på tre dagars varsel i semestertider?
Danskarna får väl hålla för öronen, bara bilen stannar...

MIKAEL RAMEL E-mailade jag häromsistens.
Han har varit en inspirationskälla utan att jag vetat om det.
Folk tycker Tistel låter som hans musik.
Men jag hade ju inte hört honom för ett år sen.
Nåväl, jag talade om att han inspirerat.
Han mailade tillbaks och tackade, kul!

Så vi kör väl en gammal goding med honom...

Inga kommentarer: