torsdag 23 augusti 2012

Lägg ned hemsidorna!

LÄGG NED HEMSIDORNA!

Jag tycker följande musikgrupper kan lägga ned hemsidorna:

Les Dudek- tråkig och uppdaterar endast gig.

Five Horse Johnson- håller de fortfarande på? De spelade ju på Sweden rock förra året. Senast uppdaterad 2006

Galactic Cowboys- De har ju ändå slutat. Medlemmarna kan väl nöja sig med egna sidor.

Blue Öyster Cult- Om man tittar på hemsidan kan man ju tro att de inte ens lever. Men jag vet att de turnerar.

Groundhogs- När är den sidan gjord???

SAHB- Vad säger man? Alex är ju död ändå är sidan snygg till en början men informationen handlar ju om ointressanta saker som Max Maxwells födelsedag o.s.v.

För att nämna några...

Nej, vi avslutar dagen med ett Youtubeklipp med Ozric tentacles!
Denna grupp som jag älskat i över 20 år men aldrig sett live tyvärr.
Jag vet att de var i Göteborg för ett par år sedan men då kunde jag inte åka.

Åk med på den här färden vetja!



Inga kommentarer: