lördag 1 september 2012

Ett år senare

Ganska precis ETT ÅR SENARE så står jag här igen.

Nu står det dock något annat på skylten.
Ja, ni ser ju själva.





Jo, jag slet ju rätt bra förra året med siktet inställt på att klara uppgiften som arb. lagsledare för fritids.
Det gick ju bra och jag lade i en växel till och tänkte:
-Ja, kanske det också.

Här står jag nu ett år senare som bitr. rektor/intendent.
Jag är nöjd med mig själv och skolstarten har varit lite turbulent, såsom det nog är i de flesta skolor i Sverige de första veckorna.
Att sätta igång dessa stora maskiner med hundratals barn som skall få undervisning, mat, omsorg, pedagogisk verksamhet, trygghet o.s.v.. ca. 11,5 timmar om dagen!

Sveriges skolor är inga dåliga maskiner.
Jag är med och leder en i allra högsta grad!

Just nu... Är helt körd på Day of Phoenix album "Wide open N-way"


1 kommentar:

Anonym sa...

DE FINNS BARA (EN) ChrilleAnder(SEN)!!!