söndag 9 november 2014

John Garcia och helgen samt Norrtälje

Glömde liksom JOHN GARCIA.
Jag såg honom på Debaser i torsdags. De öppnade med "One inch man" Jag gick igång direkt!
Men...John har en förmåga att sjunga likadant på alla låtar.
Jag tycker faktiskt det.
Därför blir han tråkig och musiken blir tråkig.
Det är synd för han har en bra och cool röst.
Ingen låt från Hermano dessutom...
Men en OK konsert. Brant Bjork var dock bättre och han och John spelar ju
tillsammans i Chista Vino....

Och så var det ju NORRTÄLJE.
Vi var bjudna till nya badhuset samt restaurangen "Ett glas" igår lördag.
Michael fyllde 54 år.
Det var mörkt och regnigt när vi gick ut från denna trevliga restaurang.
Idag hittade Lotta en soppmaskin!
Hon köpte den rakt av! Ungefär som jag skulle gjort om det vore en Seagull...
Vilken maskin! Vi har på ca. 3 timmar gjort både smoothie och soppa.
Grym maskin, jag som gillar soppa!

Nu har jag ställt undan motorcykeln för säsongen, batteriet står torrt och varmt i källaren.
Sen måste jag ju säga att Marshall är grymma på marknadsföring just nu.
Alltså kylskåp med frys, jag trodde de satt in en stack i Media Markt...
Den vore ju cool i sommarstugan egentligen!

Slutligen så måste det bloggas om att vi drack H&H Madeira wine idag!
Det var som en nostalgitripp!
Deep, rich and smooth...

Så många gånger som vi varit i Portugal jag och Lotta innan vi fick barn.
Kommer vi dit igen? Vem vet?






Inga kommentarer: