fredag 26 juni 2015

Svensk hårdrock och Flen

SVENSK HÅRDROCK Lyssnar jag på mycket just nu.
Främst Kamchatka och Magnolia
Jag har ju vinkat om detta tidigare men nu är jag
liksom helt fastt...

Men det är kul med musik man gillar.
Jag köper fler CD:s bara, så länge jag har råd...

FLEN imorgon.
Hälsa på syrran, spännande och kul.
Vi träffas bara ca. 2 ggr. om året men det brukar bli kul.
Man tar vid där man slutade senast.
Hon bor ju då i Flen.
Och i Flen finns Amazon.
Ett konsertställe, eller ett gammalt folkets hus liksom.
I min ungdom hade jag en dröm om att få spela där.
Så blev det också...
Amazon är liksom anrikt i mina ögon.
Loggan på andra sidan av husbyggnaden är som Volvos Amazon.
Volvo hade tidigare stor verkstad och försäljning i Flen.

Men Folkets hus och Folkets park är väl utdöende kulturobjekt i vårt land idag?



Inga kommentarer: