måndag 4 januari 2016

Det var länge sen

DET VAR LÄNGE SEN
Som jag bloggade.
Det har ju varit både jul och nyår.
Min känsla är att det gick väldigt fort.
Där emellan så jobbade jag på Båtsman, jag hade inte nån semester kvar.
Och Båtsmansskolan på mellandagarna låg kall och öde i Söderby...
Ganska vackert och fridfullt faktiskt.

Men julen då?
Jo jag bjöd på Brandy med kaffe...
Vi hade köpt varsin julklapp för 100:- som vi lottade ut till varandra.
Ett bra koncept tycker jag, och roligt!

Nyår då?
Jo, entrecote med Lotta och Andrea. Gott och mysigt.
Sen smällde det som vanligt ganska bra och vi kunde se allt från balkongen
som vi gjort i alla år...





Nej, inga bilder på oss.

Om de här bilderna symboliserade min jul och nyårshelg vet jag inte.
Men allt går inte att presentera på bild.

Stollen som jag fick av Alina för femte året i rad, Rory dansandes i peruk, jag dansandes med bar överkropp och neonarmband, Andreas pepparkakshus, Michelle med juldagsmustaschen...

Det är klart att det händer så mycket mer än det jag visar på bilderna.
Men allt går inte att få med och en del väljer jag bort.
Men efter en sån här helg kommer man åter på att man har det bra!
Vi har det bra!
Och jag/vi har fina människor runt omkring oss, släktingar som vänner.

Och för att avsluta detta inlägg på ett bra sätt, alltså där vi började...
Så var det länge sen jag fick in Lången.
Men det fick jag igår!!!




Nu ser jag fram emot konferensdagen 8/1.
Jag har planerat den ut i minsta detalj (minut) själv.
Jag tror på den och jag vill verkligen att den ska bli bra.



Inga kommentarer: