söndag 20 augusti 2017

Två veckor på nya jobbet och graffitti

TVÅ VECKOR PÅ NYA JOBBET Har nu gått.
Hur känns det Christian?
Ja, Sandåkraskolan verkar vara en ganska bra arbetsplats.
Mestadels seriösa och duktiga pedagoger är mitt intryck så här långt.
Det är kul, det blir mindre irritation och man kan utbyta spännande erfarenheter med varandra då.
Skillnaden att jobba som fritidspedagog jämfört med att arbeta som bitr. rektor är givetvis ganska stor. Det är 69 barn att hålla reda på och lära sig namnen på!
Intensivt men på ett annat sätt än när man arbetar som skolledare. Dagarna går fort!
Det ser jag som ett positivt tecken.
Min tinnitus har även lugnat ner sig. Beror det på mindre stress eller?

Jag är nöjd med mitt val av nytt arbete så här långt!

GRAFFITI Tittade vi på igår i Snösätra industriområde, Rågsved. Mäktigt!
Det är värt ett besök!








Inga kommentarer: