torsdag 31 maj 2018

En ballongflygning över Stockholm

För ett år sedan slutade jag arbeta på Båtsmansskolan.
De gav mig en mycket fin (och dyr) avskedspresent, ballongflygning!
Under de åren jag arbetade där var det aldrig någon som fick så dyr present vid avgång
förutom pensionärer som arbetat ett visst antal år.
Men denna present hade alla samlat ihop till.

Ja, ni förstår säkert vart jag vill komma med detta...
Jag kanske gjorde ett jobb som uppskattades?

Jag tänkte faktiskt på mina gamla goda kollegor då jag i förrgår på min
födelsedag var uppe i luften och njöt av min present....

DET BLEV EN BALLONGFLYGNING ÖVER STOCKHOLM

Vi startade på Årstafältet, flög över centrala Stockholm...

Vi landade till slut på Gärdet...
Och som traditionen bjuder så blev det Champagne på landningsstället!




Vilken kväll!
Vilken upplevelse!

Tack Båtsman, ni gjorde en av mina bästa födelsedagar!


Inga kommentarer: