söndag 29 november 2009

Lenny och guld


LENNY heter en arbetskamrat till mig.
Det tog ungefär två dagar innan jag kunde hålla

mig ifrån att fråga vad han gillade för musik. Budgie nämndes omgående och dörren öppnades givetvis på en gång!
På den vägen är det.


Har nu fått låna flera av hans vinyler och jag hittade speciellt tre alster som jag fastnade för och dessa kunde jag inte finna på CD nånstans i internetdjungeln
(och tro mig, jag är ganska duktig på att hitta CD affärer som säljer udda musik).
Så jag konverterade i imacen.


Larry Coryell "Offering"
(OK, kan finnas på Amazon men för hiskeliga pengar)

Ethos "Ardour"
Ethos "Open up"

Lyssna på dem om ni får chansen!
Tack Lenny!


GULD! Blev det för William i Gåsfjädern. Både i singel och dubbel
(med Daniel Bruhn).

Viktor Aglinder skakade William i kvartsfinal i 3 set.
Därefter gick det lättare...



1 kommentar:

Unknown sa...

roligt! kul att det går bra för han!