söndag 22 november 2009

Första inlägget.

Ok, vi dyker ned i nuet. DM i badminton i Sollentuna visade sig bli första turneringen på flera år som min son William Andersen Skogås BK U-15 blev utan någon vinst. Han ledde andra set med 19-15 och fick även matchboll men Andreas Norell Spårvägen vann 2:a och 3:e set. I mix och dubbel blev det också förlust. Vi har varit bortskämda med segrar...

En domare klagade på Williams tröja! "Logotypen var för stor".
Varför kommentera detta då en del spelare får använda Hawaiishorts på en del tävlingar?

Andrea (min yngsta dotter) förgyllde denna söndag med att baka en sockerkaka helt själv! Denna föregicks av middagen som min fru Lotta lagade medans jag fixade min blogg...
Min äldsta dotter Alexandra har varit upptagen med att hitta Carmen Electras aerobicvideo. Skall hon äntligen börja träna månne?

Bästa Musiken idag: Kamchatka "vol.3"


Inga kommentarer: