lördag 12 juni 2010

Jobb, dop, balkongvy

JOBB, DOP, BALKONGVY Skall vi blogga om idag.
Om Hammarby hade vunnit mot
Degerfors senast så kunde jag ju bloggat om det men...

JOBB, så började denna dag. Gubbarna (några av oss)
på Rondovägen slöt upp och bytte panel på garageväggarna.
Det var härligt att se att så många ville hjälpa till.
Det ger liksom en säkerhetskänsla,
"jag kan lita på
mina grannar känsla".


DOP var vi på idag.
Lottas kusin Paul och hans fru Anna har fått en son, Vincent.
Vi var bjudna och det var en mycket trevlig tillställning!
När Vincent skar tårtan fick jag en
"Crouching tiger hidden dragon" känsla... Coolt, han flyger fram.
Hoppas han flyger fram fint i livet framöver också!


BALKONGVY avslutar vi dagens bloggande med
(jag måste hinna med nästa VM match USA-England).
Lotta fångade färgerna vi kan få se från vår balkong vid
solnedgång. Hon fångade det bra tycker jag!

Inga kommentarer: