tisdag 15 juni 2010

Tomas i Malmö


TOMAS I MALMÖ Har fått en del e-mail av mig på sistone.
Dessa mail innehåller .mp3 låtar med knackig
akustisk gitarr
samt torr sång insjungen direkt i dator.

Tomas Johansson är en gammal vän som
är grym
på gitarr och har även förädlat samt
"arrat" mina idèer tidigare.


Just nu sprutar det låtidèer i mitt huvud!

Jag skriver texter på arbetstid och när jag kör bil.

Hem och klinka lite och sen tycker jag att jag har en låtidè.

Det är inga hårdrocksopus utan simpla låtar.
Kan Zakk Wylde göra så, så kan väl jag.
Allt hamnar sedan hos Tomas...

Jag är lite rädd att han skall tröttna eller inte gilla det.

Men jag kräver att han skall vara ärlig och
jag tror att han är det.
(Du kanske läser det här...).

Tomas lägger ju ned merjobbet då han gör

komp, trummor o.s.v på dator.

Det är som julafton då jag får hans inspelningar tillbaka.
Kunde mina idèer låta såhär bra??!!!!

Nu är klockan 23.00 och jag skall sova.

Men egentligen skulle jag vilja pröva det där kompet...

Tack Tomas!

Inga kommentarer: