söndag 24 oktober 2010

50 årsfest och insikt?

50 ÅRSFEST OCH INSIKT?


50 ÅRSFEST hos Lottas bror Michael igår.
Det var en lyckad tillställning och han var på ett
fantastiskt humör hela kvällen!
Man kan ha roligt fastän man blir äldre....
Tack Micke för en lyckad kväll!

INSIKT?
Är det det jag försöker få?
Jag vet inte men filmer som ej kommer från
Hollywood eller liknande fabriker fascinerar mig just nu.
Oftast är det bra skådespeleri och bra storys.

Sen får jag ju faktiskt lite mer insikt i vissa saker och
det kan ju inte skada...


"Amreeka" får 3,5 av 5 i betyg.
Klart sevärd!
Trovärdigt, vardagligt och problem man känner igen som berör.
Jag blir åtminstone berörd på olika sätt.

Än en gång leve internet som gör
det möjligt att folk kan lägga upp filmer för nedladdning
som ej är förutsägbara från USA!

Inga kommentarer: