onsdag 19 oktober 2011

John Durzo, en galen idè


JOHN DURZO, EN GALEN IDÈ

Jag säger bara "Våga fråga".
Jag mailade John igår.
John är en gammal "Internetvän" jag funnit genom
min Stray Dog hemsida.
Sedan ca. 7-8 år har vi mailat varandra och skickat
musik till varandra.

Igår fick jag som sagt den galna idèn och frågade.
Han sade:
-I`d love to!

Mitt hjärta slog volter!!!
Bara hela grejen är ju för mycket!
Han har lirat med sååå många kända
amerikanska musiker.
Corky Laing, Bobby Caldwell för att nämna några...

Han vill lägga på bas på "Adam & Eva".

Allengang Entertainments
presentation av honom lyder såhär:

John Durzo
John`s interest in music started at the age of 10
playing tenor sax. He added singing and playing bass guitar
to his reportoire and began exclusively playing bass
at age 18. He has toured and recorded with many groups
including The Muff Bros./Money and has worked
with an Elvis tribute artist appearing several times with
The Jordanaires and J.D Summer and The Stamps.

Kan det bli mer spännande?

Inga kommentarer: