måndag 20 februari 2012

En helg i Malmö

EN HELG I MALMÖ.
Eller två tokiga tomtar som...



Drack öl, petade i Pro Tools, besökte alla musikaffärer i Malmö och
gick på konsert...



Folk å rock vid Lilla torg var ett mysigt ställe.
Ett liknande ställe saknar vår huvudstad helt klart!
Musik, filmer, lättare mat, rättigheter och trevlig atmosfär.
Passar oss musiknördar perfekt! Bra utbud!!!
Varför då kanske man kan undra?


Jo, Abramis Brama hade ett eget fack!
Jag är så larvig. Men varje gång jag hittar Tokjäveln
i en skivbutik så kan jag inte låta bli att bli lite glad å stolt.
Får man det?

Sen var det konsert på KB med Wishbone Ash.
Förband var Fabian Anderhub Band.
Lite coveraktigt men rätt OK.

Framförallt deras gitarrist, Rob McDonald!!



Fuskade lite och tog bild på setlistan innan Wishbone gick på...
De spelade faktiskt "Living proof" som extranummer också.
Tur för dem annars hade jag blivit ännu galnare än jag var.


Manninen och Powell...


Bob Skeat, mycket duktig basist som även höll i stämmor.


Jodå, setlistan följde med till Skogås...

Inga kommentarer: