söndag 5 februari 2012

Randomblogga

RANDOMBLOGGA Ska jag göra idag...

Lotta gjorde våfflor idag till lunch.
Hon är gullig!


Pratade med Dennis Berg i Abramis Brama i veckan.
De är i högsta grad igång med låtskrivande till nästa album.
Kul!
Det (och Tistels CD) blir något att se fram emot!


Tittade på "No strings attached" igår kväll.
En film för ungdomar där man egentligen kan förutspå
precis allt i handlingen.
Trots det kände jag hur tårkanalerna öppnade sig emellanåt.
Förbannade amerikanare,
de vet precis vilka strängar man ska slå an på.
Hursomhelst, filmen passade mig utmärkt igår.
Den får "trevliga" 3,5 av 5 i betyg av mig.


William har förnyat sitt sponsorkontrakt med Trump Badminton!
Ok, det var väl farsan som fixade det...


När jag jobbade i Farsta på fritids så gick vi ofta till "Televerksbacken",
som sedemera blev "Teliabacken" av naturliga skäl.
Vi var där igår med tjejerna, härlig eftermiddag!


Backen ligger vid Farsta avfarten på Nynäsvägen.
Vid Teliabyggnaderna såklart.


William tvingar mig spela Kapten Röds "Ju mer dom spottar"
William står för sången.


Systrarna vilar idag söndag e.m. inför födelsedagsmiddagen
som vi ska ha i samband med att Alexandra fyller 22 år (imorgon).


...Sen blir det Äkta människor på SVT 1!!
Den serien gillar jag!
Har nyligen kollat in en läcker Hubot på svarta marknaden...

Inga kommentarer: