lördag 16 juni 2012

Något att se fram emot

NÅGOT ATT SE FRAM EMOT Är definitivt en konsert med Fu Manchu!
Och framförallt då den är i København!


Infrastrukturen mellan Malmö och Köbenhavn är ju som Farsta-Bromma på gröna linjen
så det är ju bara att åka. Det här blir i så fall 3:e gången jag ser Fu Manchu.
Jag håller dem för världens bästa live band!
"The action is go" i sin helhet är helt OK för mig.
Det var den första skiva jag hörde med dem.
Fredrik Jansson i Abramis lånade ut den till mig.
Jag tappade sedan skivan som var ett digipack så omslaget blev skadat.
Jag letade hela Stockholm runt för att hitta samma utgåva och fann den till slut
på Soundpollution.
Jag förklarade för Fredrik om olyckan och gav honom en ny inplastad CD.
Han ryckte på axlarna och sade:
-Gillade du den då?
Jag älskade den, sade jag.
-Bra! sade han.

I oktober får jag höra hela skivan i sin helhet live!!
Vilken hogwash!

NÅGOT ATT SE FRAM EMOT Är också nästa läsår!
Jag har slitit och lyckats fixa så jag kommer att arbeta heltid administrativt som
bitr. rektor/arbetslagschef/intendent!!!
Vet inte vad det blir för titel.
Men jag har slitit hårt detta år och hade inte siktet ställt så här högt.
Men det ena gav det andra och...
Skönt att arbetet jag gjort givit frukt och lite till.

Inga kommentarer: