tisdag 19 juni 2012

Vuxenfilm och ingen badminton

Med VUXENFILM menar jag inte adult movies.
Utan jag menar drama som handlar om lite äldre eller medelålders
människor, som jag själv.
Jag känner liksom igen mig i känslor och erfarenheter så därför
gillar jag såna filmer om de är bra vill säga.


"The way" var lite lång men bra. Snöplig början men jag tänkte OK,
jag ger den en chans. Bara det inte blir för många återblickar...
Men det blev det inte.
Det bästa med filmen var att de fick ihop så väldigt olika personligheter.
Därför blev den också intressant. Filmen får 3 av 5 i betyg av mig.

INGEN BADMINTON på länge nu.
William har haft känningar i ryggen och tränat core samt styrka.
Hoppas det blir lite tävlingar i höst och att han blir bra och vill fortsätta.
Men först semester, jag vill bada i Kattegat!

Inga kommentarer: