tisdag 5 februari 2013

I övermorgon...Clutch...igen!

I ÖVERMORGON...CLUTCH...IGEN!
Jag har frågat Crister, min granne om han vill följa med på Clutch i övermorgon?
"Ja, jättekul!"
Har du hört dem då?
"Nej, men det blir bra!"

Så låter en positiv musikälskare!
Således får jag se detta underbara band för tredje gången!

Det lovar ju gott om man tittar på deras titellåt till
senaste albumet...


Jag är ju imponerad av Neil Fallon, sångaren.
Hans röst sviktar aldrig trots den ibland riviga och lite skrikiga teknik han använder.
Jag hade gått sönder, hur gör han?
Är man helt enkelt bara född med stålband som stämband?

Varsågoda, Neil Fallon working!!!



Clutch kan bli lite enformiga ibland men jag imponeras av att de alltid levererar
flera bra låtar på varje album.
Så pass många att jag i alla fall vill köpa dem.

Inga kommentarer: