söndag 24 mars 2013

Ser bara framåt

SER BARA FRAMÅT...
Men ändå inte för jag tänkte blogga om helgen.
Först å främst måste jag ju konstatera att jag har det väldigt bra.
Alltså hela familjen har det ju väldigt bra.

Lotta skämmer bort oss!
Fredag och min fru bjuder på Frutti di mare!
Gjort efter alla konstens regler och lite mer därtill...
Jag gillar ju inte ens fisk, men det här...
Det är en kulinarisk lyckoträff!
Jag njuter...

Lite film sen på kvällen!
"The wicked" 9.3 på IMDB!!! Wow!
Men oj! Har de crackat IMDB betygen???!!!
Detta var en C film!
Vi skrattade oss genom denna pinsamma film...

Imorse så fick vi mail från Alexandra i Australien.
De har varit på djurpark (hon och kusin Michelle).
En annan bild hon skickade så hade hon en koala i sin famn!
På andra sidan jorden...
Hon mår bra och det är toppen.

Idag när jag skulle laga mat så hamnade jag liksom i solen.
Otrolig känsla.
Det var ju bara solen som lyste in.
Men det gav mig så mycket inspiration i matlagningen!

Grillad paprika som vi stuffade kycklingen med...
Bara solen i köket...

OK, ser bara framåt?
Vad står det för?
Jo, imorgon presenterar jag och mina kollegor i ledningen nya organisationsförslaget
på Båtsmansskolan.
Nya organisationer på skolor är alltid spännande och ibland omtumlande.
Allt bygger på elevunderlag/elevpeng/statsbidrag.
Så det kan se väldigt olika ut från år till år.

I övrigt ser jag framåt för på torsdag åker vi till huset i Danmark!!
Semester, jobb i trädgården, wienerbrød, spela gitarr på altanen, dansk øl, hygge, Muurikka, titta på stjärnor på kvällen, elda i spisen, äta ost som luktar, promenad vid havet...

Jag ser framåt!




Inga kommentarer: