söndag 27 oktober 2013

En vecka gick fort

EN VECKA GICK FORT
Men det känns som semestern börjar redan imorgon.
Föreläsning halvdag, sen ledig.

Helgen som var började i "The temple of consumption" Som Stakka Bo sade...IKEA.
Nu blev det inga mattor men jag satt på dem och vilade...

Andreas rum skulle färdigställas. Lotta har tapetserat
så det var väl inte mer än rätt att jag fick montera.
Jag blir så svettig av sånt!
Sen konsumerade vi lite till...en TV till sovrummet.
När vi packat upp den sade jag till Lotta:
-Kommer du ihåg när barnen alltid ville ha kvar kartongerna för att leka i?

En minut senare kommer Andrea in...
Jag har tidigare hyllat min fru för hennes matlagning.
Idag slog hon till igen.
Spenat, pinjenötter och Parmesanost!
På tisdag drar vi ner till Grevinge! Bara Lotta och jag.
Barnen håller ställningarna hemma.

Man har det bra!




Inga kommentarer: