fredag 29 november 2013

En vecka går fort

EN VECKA GÅR FORT.

Förra fredagen sabbath! Idag rödvin och Steve Miller.
Men det är inte fy skam!

Jag fick en rebound på kära Steve denna vecka.
Upptäckte till min förvåning att jag inte hade "Book of dreams"!
Amazon nästa...

Sen slet jag fram min Tanglewood Jumbo och jobbade på att ta ut "The window".

Här har ni Steve som jag skrev om för ett tag sedan, han är ju gammal nu...
Men gör en världsturnè!



Inget framträdande i skandinavien är planerat men väl Brussel, tänk om jag...
Ska jobba på det!

Imorgon spelar Abramis Brama på en progfest på Brygghuset Norrtullsgatan.
Mina gamla kvarter...
Skulle velat gå men är bortbjuden.

Det ser ut som att jag i högsta grad kommer att vara delaktig i skapandet av
två låtar på deras kommande CD.
Jo, jag är stolt!

Askis! Kommentar! Tack!
För de som inte vet vem Askis är så är det världens goaste gubbe!
Jo, för han är ju gubbe numer. Förr vara han världens goaste kompis som
följde Troubleshooters till vartenda dike i Sverige.

Klämmer fortfarande mycket på olika akustiska. Vill ha en dreadnaught,
jag sålde ju min Tanglewood TW-28.

Kände på en Seagull idag. Låter bra, lite som min Art & Lutherie men djupare
och jämnare.
Köpte dock ingen men kom hem med två nya plektrum...

Inga kommentarer: