onsdag 20 november 2013

Kasta lok och pengar

KASTA LOK På varandra gjorde de!
Jag vet inte hur många höghus de raserade?
De var f-n inte kloka, men jag kunde inte låta bli att titta...
Det var en kamp/fight utan dess like.
Jag har aldrig skådat något liknande på film tidigare.
De gjorde för sjutton om gravitationen på jorden!
Nå, "Man of steel" får 3,5 av 5 i betyg av mig.
Lite väl mycket fight men det var bra gjort. Michael Shannon växer som skådis.
Snart kommer han få en storroll! (sanna mina ord)

PENGAR Ramlade in i form av ett arv idag.
Och nu skäms jag men jag är samtidigt  glad.
Det blev inte så mycket som jag trodde!
Skäms, Christian!
Vad är det med dig??!!

Här kommer massor med pengar från ingenstans!
Det räcker både till New York och Japan!
Vad trodde jag?!

Jag ska vara glad!

Och det är jag också, där inne nånstans...
Det var bara nåt som tog tag i mig tillfälligt hoppas jag, jag är inte sån egentligen.

Vi är friska och älskar varandra i familjen. Det har vi uppnått utan alltför mycket
på våra konton hittills.

På fredag Black Sabbath på Friends Arena. Jag har inte varit där ännu.
Men jag har sett Sabbath, med Bill Ward!

Inga kommentarer: