söndag 23 februari 2014

Ingen reaktion angående fritids!

INGEN REAKTION ANGÅENDE FRITIDS!
Alltså beträffande mitt senaste inlägg.
Ingen sur rektor har kommenterat eller någon fritidspersonal...

Jag kunde väl åtminstone bli av med jobbet eller så!?

Nåväl, skitsamma, livet går vidare.

Glömde faktiskt att tidigare blogga om att vi var på fika hemma hos Alexandra förra helgen.
Grym utsikt från den lägenheten!
På ena sidan av lägenheten ser man finlandsbåten i Värtahamnen och på andra sidan lägenheten så
ser man finlandsbåtarna Viking och Birka!
De glider mellan taken i Stockholm...
I morse pressade min älskade Andrea blodapelsinjuice för hand!

Medans jag och Lotta tittade på "Nebraska", vilken film!
Tårarna rann vid slutscenen...
Vilken film, Bruce Dern!!! Hatten av!
Tittade förresten på "Dallas buyers club" i veckan. Oj, oj, oj, det är också en bra film!

Jared...
Ok, nog om film.

Dagens vinyl!
Ett kärt återhörande, Lynyrd Skynyrd "Nuthin` fancy"!
I denna stund så äger den (har inget annat uttryck än äger just nu...)
Med lite knaster så är det ännu mysigare.
När jag var ung kunde jag spänna mig inför spelandet av vinyler då
jag faktiskt var rädd för att det skulle knastra.
Man förändras visst...
Pröjsade Lottas brorsa för skivspelaren igår så det känns OK.

Var ju faktiskt på födelsedagskalas hos Lasse igår.
Får ta det imorgon...




Inga kommentarer: