söndag 9 februari 2014

Söndagens inlägg

SÖNDAGENS INLÄGG Består av att Alexandra faktiskt fyllde 24 år i torsdags.
Det är ju förfärligt att jag som är hennes pappa inte bloggar om detta förrän idag!
Men jag är ett ego och Abramislåten gick liksom före (förlåt).
Här är min söta...
Hittade Thebirkes på Citygross!
Såg "Gravity" i fredags, vilken film!
Så bra gjord 4 av 5 i betyg, lätt!




Var i Täby centrum igår.
Galet egentligen, vi åkte dit för att äta frozen youghurt!
Det är ju jättegott men vad galet egentligen. Bränna soppapengar bara för det.
Jag höll mig faktiskt från att shoppa i övrigt.

Nej, nu blir det sängen, paddan och en rulle.
Köpte förresten Qoph "Pyrola" för 5 min. sen...
Synd att de började sjunga på engelska efter första skivan.
Men det gör inget, musiken är väldigt bra.





Inga kommentarer: