måndag 31 mars 2014

Göteborg, Malmö och Köpenhamn...

Förra veckan gick i resans tecken.
Först Skolledarkongressen som jag nämnde i GÖTEBORG.
Den var sådär, inget om fritids...
Men jag bodde som en kung på Gothia Towers.
Utsikt över Liseberg från rummet som för övrigt hade två sängar och var väldigt stort.

Sen blev det MALMÖ på fredag med Lotta.
Jag skulle till Tomas och hon skulle träna på att flyga...
Ja, nu vet vi att det gick bra så nästa gång hon/vi flyger så hoppas jag det blir över Atlanten...
I lördags bar det av mot KÖPENHAMN och Pumpehuset där Red Fang spelade.
De var bra men jag tror nästan att kvällens behållning för min del blev danska gruppen
Bersærk som spelade på efterfesten. De sjöng dessutom på danska. Vi hade tänkt att bara lyssna på två låtar men vi såg hela konserten!
Så.. det blev sent eftersom vi satte fram klockan en timme.

Här nedan kl. 03.00 på Hovedbanen...
Så, det blev en del maltdrycker under denna vecka. Men framförallt mycket musik.

Lämnar här nedan en länk till Bersærks hemsida:

HÄR





Inga kommentarer: