torsdag 26 februari 2015

En tur till Danmark

EN TUR TILL DANMARK Blev det.
Huset stod kvar men inte alla träd.
Precis så som vi hade planerat eftersom vi beställt fällning av 9 träd.

Det känns inte roligt att fälla massa träd men vi blir ju tvungna.
Vi vågar inte annat med tanke på alla stormar o.s.v.

Det var lite dåligt väder men vi passade på att promenera på stranden
då solen lyste...




Tyvärr läckte det in vatten från fönstret vid köket.
Snickare är anlitad och ytterligare 19000:- skall spenderas på vårt slott...




Asnæs och en fika hör till myset...
Hittade en ny bakelsefavvo, "Nougat snitte"...
"Va! Köpte jag så många flaskor?! Nu åker vi hem till Sverige!"...
En kväll på tomten...
Sitter just nu hemma och avnjuter en kransekage jag tog med mig hem...




I övrigt undrar jag hur jag ska hinna allt?
Måste plugga i helgen, lägga på stämmor och förbereda USA resan...
Skulle jag sköta hem och bil också?!





Inga kommentarer: