torsdag 28 maj 2015

Imorgon 53

IMORGON 53
Ja, så är det. Man blir 53 bast.
I nuläget känner jag mig som 120 år.
Tandvärk i två tänder (troligen sprickor...), hälsporre i höger häl och utslag på halsen som hudläkaren idag tog biopsi på för hon visste inte vad det var...

Men det är bara att bita ihop (med de tänder man har ha, ha, ha)
Det kunde varit värre.

Har tänderna blivit dåliga för att jag fått en ny passion?
Den där rosa munken är väldigt god. Nu blir det högst två i månaden så jag tror inte det är nån fara.
Förresten så är Bajen inte så starka just idag...

Efter läkarbesöket köpte jag Magnolias CD "Steg för steg", ganska OK.
Det är roliga solon på skivan, lite kluriga och annorlunda.
De tackar Abramis Brama i innerkonvolutet!
Och eftersom jag vr vid S:t Eriksbron så gick jag in på 4sound.
Där prövade jag en Martin D16GT, wow vilken gura! Lät bättre och var skönare än min Furch.
Varför hittade jag inte den när jag köpte min gitarr hos dom?
Jag kanske ska sälja min Tanglewood innan jag klämmer på fler gitarrer?!

Nu ska 52 åringen gå och lägga sig.


Inga kommentarer: