torsdag 19 november 2015

Bendtner eller Zlatan?

BENDTNER ELLER ZLATAN?
Ja, jag skiter i vilket.
För om Danmark skulle kommit till EM så skulle jag bli glad.
Men nu kom Sverige till EM och det gläder mig lika mycket!
Jag är ju både och.

Född mitt i Stockholm men är Dansk statsborger fordi at jag vil det!
Og fordi at jag hade mulighed til det.

På så vis slapp jag nämligen lumpen och hade möjlighet att köpa hus i Danmark.
Det senare fick jag vetskap om när jag blev äldre.

Så allt är egentligen väldigt bra.
Sverige var ju bättre, effektivare i båda kvalmatcherna.

Men vem tycker jag är bäst, Bendtner eller Zlatan?
Zlatan!
Tyvärr Bendtner, men du har aldrig och kommer nog tyvärr aldrig att komma upp i samma fantastiska statistik som blågule Zlatan.

Sen tycker jag kanske lite bättre om Danmarks landslag ändå...

Snacka om att man har angenäma problem...

Inga kommentarer: