måndag 2 november 2015

Första avfarten in och sista avfarten ut

FÖRSTA AVFARTEN IN OCH SISTA AVFARTEN UT
Var då kan man undra?!
Jo, första avfarten när man kört över bron vid Kastrup och sista avfarten innan bron går över till Sverige, vid Kastrup...
Där ligger Netto!
Mycket bra affär!
Där stannar vi numera istället för att åka till Asnæs efter vi kommit till huset.
Vi är inte de enda svenskar som stannar där.
Många skåningar verkar åka över för att handla drycker.

Ja, således var vi i Danmark igen förra veckan. Jag , Lotta och lilla Chess.
Jag hittade ett attribut som skulle kunna leda till en ny look!
Nej, jag köpte den aldrig. Men däremot
köpte jag

"Dave`s insanity gourmet sauce"
Det skulle jag aldrig gjort.
Jag smetade på som jag brukar göra med Tiger sauce, Piri-Piri eller Tabasco.
Det gick inget bra. Jag blev tamejfan dålig!
Smärtan i munnen var olidlig och under en kort stund fick jag t.om. ont i tänderna!!!
Den här såsen är sjuk! Och framförallt helt oätlig! Den skulle inte ens gå att ha i marinad.
Jag skulle läst noggrannare på etiketten...

Vet ej om jag rekommenderat denna øl tidigare? I annat fall gör jag det igen...
Vi tog med päron från vårt träd hem!

Ännu en vacker kväll i Grevinge...

Sen stannade vi till vid Sanddobbernes Camping på väg mot Havnsø.
Där var det fint. Det blir nog en tur dit i sommar också.




Imorgon kommer Alexandra hem från Australien där hon varit i 1,5 år!
Med sig har hon Rory, hennes pojkvän från New Zeeland!






Inga kommentarer: