onsdag 4 oktober 2017

Vad har hänt?

VAD HAR HÄNT? På sistone...
Jo, vi var på konsert, jag och Rory och tittade på Brant Björk!
Vi blev inte besvikna...!

Rory har tyvärr fått åka tillbaka till Nya Zeeland för att bl.a. bli intervjuad om sin vistelse i Sverige.
Suck!!!!
Migrationsverket gör det inte precis enkelt för en nyanländ som redan betalat in tusentals kronor i skatt...
Vi hoppas han kommer tillbaka inom kort!

Rökelser har jag köpt.
"Namaste" (Satya) är helt OK faktiskt, kan rekommenderas.
Inte för tvålig, behaglig och lite "varm" i tonen.

Sen har jag köpt leksaker...
Jag vill blåsa distat munspel, högt!
Jag har nu laddat ipaden med blueslåtar och ska ta med allt till Danmark tänkte jag.

Jo, Lotta och jag åker ner nästa vecka och har ledigt hela veckan!
Tygstegsbøf, Broccolisalat og flödekartofler...
Selfølgeligt et godt rødvin, hygge........



Inga kommentarer: