torsdag 6 december 2018

Distgiss 2018 Gotland

Nå, hur gick det då?
DISTGISS 2018 GOTLAND..?
Vi kom på 25 plats av 34 lag som tävlade.

Jag hade hoppats på bättre placering, men...
Det var för mycket Amon Amarth, Kreator, grooowl...!

Vi var helt borta!

Vi vann dock en kategoriseger (tack vare mig) -70-tal....!
Jag prickade alla!
Och det är väl det jag är bra på?

Sen var det väldigt kul att få träffa Niklas Sjöblom, min gamle trummis från 80-talets Troubleshooters!
Samt vår "Manager" Jens Ivarsson som är gammal vän från Troubleshooterstiden....

Här är vi:
Paula, Niklas fästmö hoppade in som reserv.

Härnäst i livet då?

- Nyårsfirande + en veckas semester i Grevinge!
- En Istanbulresa på 5 dagar som jag precis bokade in! Dock ej hotell ännu...
Finns så många bra alternativ...

Vill ha en ny gura bara...
Typ Martin 0016... Ska man titta på japanska alternativ, modell äldre...?

Inga kommentarer: