tisdag 6 november 2018

Nu börjar det? och Distgiss 2018 på Gotland

NU BÖRJAR DET?
Ja, jag har just fått min kikare som jag beställt...
Danubia Milan XP 8X34 :
Jag har redan i mörkret kollat in grannarna....
Det verkar som det blev ett mkt. bra val.
Har kostat 2000:-
Fick denna nedsatt för 1200:-.

Ok, ut och kolla pippifåglar!

DISTGISS 2018 PÅ GOTLAND
Ett mycket spännande evenemang som går av stapeln 24 nov.
Jag kommer att ingå i ett lag med Niklas Sjöblom, Jens Ivarsson och Per Nilsson (tror jag, från bandet Universe).
Det är 40 tävlande lag så chansen att vinna är väl minimalisk, men några obskyra artister och album ska man väl träffa rätt på?!

Tränar just nu...
Lyssnar på Lake, Lighthouse, Sir Lord Baltimore, Body Count och gud vet vad!?

Niklas var trummis i Troubleshooters och Jens var vår "Manager" då det begav sig.
Har inte träffat dem på nästan 10 år...
Jag ser fram emot det!






Inga kommentarer: