måndag 29 juni 2020

Jo, det är mycket rakning nu

JO, DET ÄR MYCKET RAKNING NU
Alltså, jag ser fram emot nästa shave!
Innan jag somnar kollar jag wetshaving reviews från Kensurf, Friendshipshaving, SinatraLennon...
Sååå mysigt.
Jag gör egna reviews också faktiskt.
Kan andra så kan väl jag!
Det är spännande! Man lär sig och allt möjligt.
Men att testa olika produkter är roligast!

Har nyligen köpt en kines som verkar jättespännande!
Flying Eagle Safety Razor Shanghai!
Måste vara 60-70 tal. Är den inte gullig!?
Smal kam vilket jag gillar. Den blir det i sommar!

Sen har jag precis gjort en review på en Leresche 901 öppen kam!






4 kommentarer:

Anonym sa...

Bra låt i bakgrunden!/ Askis

Anonym sa...

Askis!!!
Kul att höra från dig, våtrakar du också?
Bra musiksmak har du fortfarande!
/Christian

Anonym sa...

Ja du har fått mig att börja våtraka. Lätt att snöa in och lätt att det blir dyrt./Askis

Anonym sa...

Ja, jag våtrakar och det är tack vare dig! /Askis