tisdag 22 september 2020

Benchmark Bourbon, öppen fiber och Goldenbeardshop


BENCHMARK BOURBON Har jag just avsmakat efter att jag beställt den från Systembolaget.
En billig bouron som är ok. Mer kan jag inte säga. Hyfsad vaniljton efter man svälgt den men inte mer.
Doften lite klistrig och spritig.
Den kommer från Buffalo Trace destilleri.
Bra pris och ok, men jag väljer hellre vanliga Evan Williams som har mer karaktär.

På vår gata i Skogås...
Så har ett antal försäljare lyckats sälja in "ÖPPEN FIBER" för internet.
Jag förstår inte varför så många av mina grannar gått på detta?
Vi har redan linor som Comhem försörjer oss via och de går snabbt!

Det roliga är att det är två aktörer och många av mina grannar verkar ha förbundit sig med båda för leverans av öppen fiber!
Se själva...


Vi är över 40 hushåll i samfälligheten och minst 25-30 av dem har valt båda leverantörerna!
Det ska bli jättekul att se när de börjar gräva...

Vad tror ni om denna produkt? Firman håller till På Nørrebro i København där farmor och farfar bodde.


GOLDENBEARDSHOP...Jag måste ha den, 2 kammar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot ett test av "Golden Shave" / A

CHRISTIAN ANDERSEN sa...

Märkte vid köp att det är Fatip som gör denna. Och den är nästan exakt som Fatip Picollo special gold edition, förutom den öppna kammen(den slutna kammen är den samma.
Jag får de om jag recenserar den...
Har nyligen gjort två andra spännande reviews...
Vi hörs!
/Christian