onsdag 14 oktober 2020

Stökigt Skogås och tiden går

 Jag tycker Skogås inte ser så inbjudande ut. Titta bara på infarten från motorvägen efter rondellen...
Oftast tycker jag vi ser ett STÖKIGT SKOGÅS på ett eller annat sätt.

Titta bara på busshållplatsens staket...


Vad är det för smart landskapsarkitekt som hittat på att de ska liksom stå lite snett, huller om buller?
Det ser bara slarvigt ut, precis som så mycket annat när det gäller byggnader etc. i Skogås.

Jag vet att jag låter som en sur pensionär som under dagarna går och letar fel i närmiljön, men så är det inte.

TIDEN GÅR... Märkte det nu när jag lyssnar på Soundgardens "King Animal".
Första gången jag hörde den känns som om det var 3 år sedan.
Ha ha ha! Den är gjord 2012!
Jag ratade den först men nu landar den fint i mina öron!
Här är öppningsspåret:

 
Är hemma just nu och väntar på ett hemskickat Coronatest...

Förresten Kim Thayil är grym på riff och han behövde ej nödvändigtvis spela solo, det var bra som det var. Måste kolla om han gjort mer musik efter Soundgarden.

Och...vad snygg Chris Cornell var...

Inga kommentarer: