torsdag 14 januari 2021

3 veckors jullov och saker att se fram emot

Jo, vi fick 3 VECKORS JULLOV i Danmark!
Inte dåligt. Men vi har ju 38 dagars semester på ett år i nuläget. Inte helt fel att vara kommunalt anställd i dessa tider med Covid och allt.

Som vanligt är vägen dit ganska lång, men härlig med sällskap med min fru, min fina fru Lotta...


 E 4:an är ju en bra och fin väg.

När vi kommer fram tar vi alltid en bitter och en Guld dam.

Under tiden sätter vi på vattnet, tänder brasan, tar fram gitarren, kopplar in TV:n m.m.
Allt går som på räls. Lotta och jag fixar igång huset på knappt en timme.

I år var det faktiskt snö som låg kvar!

En märklig men mysig känsla.

Rakning i sommarhuset...

Och nog myste vi...


Nu är vi hemma och visst har man SAKER ATT SE FRAM EMOT trots att vi inte kan  åka till Nya Zeeland och hälsa på Alexandra...

Jag och Tomas släpper snart en ny låt med Tistel!
Mer låtar blir det därefter, vi har fler i vår byrålåda...

Många bra böcker har jag i min hylla för tillfället och jag har börjat läsa böcker på danska!

DET ÄR KLART VI HAR SAKER ATT SE FRAM EMOT!

TA HAND OM VARANDRA 2021!

Inga kommentarer: