onsdag 27 januari 2021

Ja, jag vet...rakning...

 JA, JAG VET...RAKNING...

Är du inte intresserad så hoppa över detta inlägg.
Här är lite kul jag köpte in och fick idag...
Tyska borstar, syntet och grävling samt fransk rakkräm och "Vali" after shave balm...

Har prövat Rapira Swedish supersteel och tycker väl att de räcker 3-4 ggr. beroende på vilken typ av rakhyvel man använder. Jag tycker att bladet gav ett bra första intryck.


Det ska bli kul att jämföra tyska "Nom" mot övriga borstar. Jag har köpt grävling och syntet från dem. Bra priser! 169:- st. Jag har redan en svinknut från "Nom" i Danmark, sommarhuset. Den är toppen!

När får man åka till Nya Zeeland och hälsa på sin dotter? Idag ser jag inte ljust på saken.
N.Z. har ju stängt ned allt! De måste ju öppna upp någon gång, vad händer då?

 
My little "Den" today... (along with 16 different razors)

There are still products not tried yet.
I`m lucky! So much to look forward to!

Nej, men vi tar väl en gammal review...
En som inte gick så bra...





Inga kommentarer: