tisdag 4 maj 2021

Att köpa sig från tristess

ATT KÖPA SIG FRÅN TRISTESS
Är det där jag är nu?
Tidigare inlägg har varit endast positiva ...
Men jag är inte alltid positiv för tillfället.
Jag tycker det är lite tråkigt. Får man tycka det då man är frisk, gift och har 3 härliga barn?

Tyvärr så gör jag det...
På jobbet är allt jättebra! Kunde inte vara bättre! Toppenarbetskamrater!
Bra barngrupp... Det flyter.
Men jag vill in till Danmark och huset!
Varför ska jag behöva vara i karantän i 7 dagar efter utlandsvistelse?!
Det kräver min arbetsgivare, Stockholms stad.
Jag är otroligt exponerad i mitt dagliga arbete. Om jag åker ner till sommarhuset så lever jag ju i karantän!
Men då måste jag vara hemma i 7 dagars karantän efter hemkomst.

Var är logiken i det!?!?

Jag ska i alla fall kolla så mycket fåglar som jag hinner med framöver.
Köpte en ny kikare...

Haha! Vann just 400:- på att GAIS vann över Öster!
In på TIN fonder...

Inga kommentarer: