onsdag 28 april 2021

Nya produkter, fel avdelning, ny kikare och dagens CD

NYA PRODUKTER.
Jag kan inte låta bli!
Är det för att jag inte hittar annat att spendera pengarna på?
Jag har redan produkter som täcker mitt behov, ändå vill jag ju pröva just dessa...

Det får bli en "Italian shave" review framöver...

Idag kom jag in på FEL AVDELNING!
Jag jobbar ju med åk. 1 men hade ett ärende i åk. 3.
Min kollega hade just snott deras utomhusklocka och begärt lösensumma i form av fikabröd...
Jag åkte ju dit som på 1:a april!
De tog mig som gisslan!

Jag kunde dock genomföra resten av arbetsdagen på ett ok sätt.
Men vilket trauma!!!

NY KIKARE, är det det jag behöver?

Eller är det bara ännu ett tecken på att mitt webshoppande har gått överstyr?
Har funderingar på en uppgradering av det jag har. Jag är ju genuint intresserad av dessa pippifåglar.

Ska man skylla på att man ej kan åka in till stan eller åka till sitt sommarhus, så därför måste jag ju...
Nej, det är inte försvarbart. Har man det bara lite för gött?
Jag försöker åtminstone hålla inköpen relaterade till mina intressen.
Såsom det skulle vara någon ursäkt? Ähh! Jag har väl råd och kör väl bara på är nog rätta analysen.

DAGENS CD är...


Alltså Robin Trower, James Dewar (vilken röst...) och Bill Lordan var en stark trio!
Vilka låtar de gjorde! Detta, en BGO utgivning. BGO har givit ut många pärlor i CD format.
Det är dock lite roligt i sammanhanget hur dåliga de var på att göra slut på alla låtar.

Alla låtar på "Long misty days" tonar ut..........................................................................
Jag älskar Robin Trower men det är bara för fantasilöst.
Egentligen var det min käre vän Tomas som uppmärksammade mig på detta "Robin Trower fenomen" på 80- talet.
Ville de kanske skapa nån sorts trend?
Skit samma, jag njuter!

Senaste reviewen om nån vill se...




Inga kommentarer: