onsdag 8 september 2021

I`m still buying och dagens vinyl

I `M STILL BUYING Skulle jag kunna sjunga istället för Elton Johns titel, "I´m still dancing".
Use your products pratade jag om i en review för någon vecka sedan...
Jo, I`m using my products, men köper nya produkter nu igen.

Det är lite som ett knark. Att bara få lukta på en ny raktvål man beställt och se fram emot en rakning med just denna...
Vill den löddra bra? Hur kommer den lukta? Lubricerar den bra?



Lyko levererade på 2 dagar!!!

DAGENS VINYL Blev Aerosmith "Draw the line" 1977.
Jag var alltså 15 år när jag köpte denna.
Samma känsla infinner sig idag. En fantastisk första sida på LP:n men sida 2 är för experimentiell.
Lägg märke till hur jag har målat med orange tusch på Tom Hamiltons mun...

På lördag åker vi till stugan i Danmark. William håller ställningarna hemma trots att han nog ville följa med...
Men icke! Lotta och jag ska ha kvalitetstid allena...
Huset är nymålat för 42000:- så vi ser fram emot att åka ned.





Inga kommentarer: