måndag 3 januari 2011

Pat Travers och kaffemaskin

PAT TRAVERS Har jag alltid gillat!
Jag är helt såld på de flesta album fram till 1982.
Imorse satte jag på en CD jag gjort/rippat från
LP skivor med Pat Travers.
Åhhh så härligt!

Vill rekommendera denna:


"Black Pearl" från just 1982.
Här har Tommy Aldridge lämnat över
trumpallen till Sandy Gennaro och Don Harris spelar bra piano/keys.
Träskofarbrorn Mars Cowling pumpar som vanligt på bas.

Trots att denna skiva är från 80-talet så håller den mycket hög klass.
Bra låtar och inget digitalt hemskt trumljud.
Finns för nedladdning HÄR.

KAFFEMASKIN Beställde jag från tyska Amazon.de inatt.


Denna modell är ca 400:- billigare än i Sverige.
Nu hoppas jag bara att den hittar hem till Skogås...
Fortsättning följer.

Nu måste jag tvätta bilen, fy f-n vad tråkigt.

Inga kommentarer: