torsdag 21 april 2011

Jag Väntar...

JAG VÄNTAR...

På att jag skall få tillåtelse från Danmarks Justitsministerie att
få köpa hus Danmark.
I så fall vill (skall) jag köpa detta hus.



Jag väntar även på besked om hur det går med lägenheten i Schweiz.
Har advokaterna börjat bråka med varandra????
Jag vet att min farfar vann en process mot Melitta som
handlade om hur man väger kaffe.
Men han ville aldrig ha med min pappa att göra.
Min pappa som var hans förstfödda son!

Nej, låt mig och min syster gå vinnande ur denna rättsliga process
som pågar i Schweiz (ganska långt ifrån Skogås om man säger som så).


Jag väntar dessutom att få åka ned till Tomas i Malmö.
Han har jobbat som en galning med mina idèer och jag
vill inte göra honom besviken.
Där skall jag sjunga i hans studio.
Jag har planer på en duo med min arbetskamrat
Caroline Skoglund. Hoppas jag får till detta.
(Denna duo spelas in senare i Tungelsta i så fall).

Sen när vi är färdiga blir det København och
Rush i Malmö!!!

Men så länge jag väntar får jag nöja mig med Lottas grillade
fläskfilè...


Och min stekta lök med ostronsås...


Och att lyssna på Jo Jo Gunne.


Nyfiken?
Ladda ned HÄR.

Inga kommentarer: