tisdag 22 november 2011

Bra film men utan ström, Groningen?

BRA FILM såg jag nyligen.
"Between 2 fires".


Medverkande var för mig helt okända skådisar förutom
Fredrik Ohlsson, gift med Siw Malmqvist.
Under delar av filmen fick jag obehagskänsla.
Jag trodde hela tiden det värsta...
Det var illa nog och man blev berörd.
Filmen får 4 av 5 i betyg av mig.

MEN UTAN STRÖM går inte min nya Røde mic.


Ljudkortet jag fått gav ingen fantommatning...
Så imorgon lär jag väl punga ut med 1500:- på ett
Tascam ljudkort.
Har man gett sig in i denna elektronikstudiolek
så går det ju inte att backa nu.
Fortsättning följer...

Jag kan ju försöka få igång Lottas Powerbook G4 så länge.
Den vill inte hitta systemet eller hårddisken.
Jag tror jag fann felet...
Det finns bara 238mb kvar i utrymme på disken.
Så det lär väl ta en timme för den att starta om den nu gör det?


Slutligen...GRONINGEN?
Vem är du?

Inga kommentarer: